مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-03اقتصادي

فارس من|بحران زباله در زیباترین روستاهای یاسوج/ نبود دهیاری یعنی فاجعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود که در اطراف همین پایتخت طبیعت روستاهای زیبای زیادی وجود دارد و هر یک می توانند بار گردشگری شهر یاسوج را تا حدود زیادی به دوش کشند روستاهایی مثل تنگ سریز؛ منطقه مختار با چند پارچه روستا و مزک و نره گاه و موردراز و سایر روستاها که هر کدام تنوع خاص خود را برای پذیرایی از گردشگران و مسافران دارند.

اما متاسفانه توجهی به این روستاها جهت کمک به رشد صنعت گردشگری نشده و در کوچکترین مورد حتی در بسیاری از این روستاها زباله ها جمع آوری نمی شود و مسوولان دست روی دست گذاشته اند و منتظرند که آیا دولت به آن ها برای رفع مشکلات حتی جمع آوری زباله کمک می کند یا نه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یکی از سوژه های فارس من به عنوان پل ارتباطی میان خبرگزاری و مردم با عنوان دهیاری های روستاهای یاسوج هیچ گونه اقدامی در خصوص جمع آوری زباله ها نمی کنند  است.

در ادامه این سوژه آمده است: شهر یاسوج دارای روستاهای با طبیعتی زیبا و دارای جاذبه های گردشگری زیادی هستند که اگر این روزها سری به این روستاها بزنید به صحنه های زشت از انباشت زباله روبه رو می شوید که دهیاری ها هیچ نظارتی بر آن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|بحران زباله در زیباترین روستاهای یاسوج/ نبود دهیاری یعنی فاجعه

فارس من|بحران زباله در زیباترین روستاهای یاسوج/ نبود دهیاری یعنی فاجعه